Re: reklamacje neo+ (czyli ja tez chce walczyc z tpsa...)

Autor: Morel (morel_at_pifpaf.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 00:07:59 MET

Użytkownik "Marcin Kowalczyk"
<kowalma_at_wytnij.TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com> napisał w wiadomości
> Morel w <buphm1$cqb$1_at_atlantis.news.tpi.pl> zeznal:

> po 1. tego nie napisales w pierwszym psocie
> po 2. neo nie ma cir'a, a nawet jesli mialbys go to tylko do routera
brzegowego

ad1. nie rozumiem - czego nie napisalem? w jakim pierwszym ?.
ad2. oczywiscie ze nie ma (zreszta jak wiele innych dostepow dla usera
ostatniej mili), ale czy to znaczy, ze mamy zgadzac sie na to ze z tpsa do
pozmanu i w druga strone idzie np. 200bytes/sec w porywach (dobrze jest
dopiero od 01:00 do 7:00)? To w tym momencie jaki dostep do tych zasobow
maja ludzie wpieci przez TPSA? Klienci TPSA powinni zlac ta firme po d**ie,
zasypac reklamacjami, wypowiedziec umowe, naslac na nich rosyjskie czolgi -
nie wiem! Ale oczywiscie lepiej nic nie robic - i wg ciebie dac ciche
przyzwolenie, ze skoro nie ma ciru w neostradzie to mozna uznac dostep do
zasobow POZMANU ( i innych MANOW) z zawrotna predkoscia 200b/s t za calkiem
zdrowa i normalna sytuacje i pozwolic zbierac TPSA spokojnie zniwo.
Z drugiej strony patrzac na to ile podmiotow wpietych jest przez POZMAN -
nawet wole nie myslec o kwotach strat jakie zostaly wygenerowane przez
dzialanie TPSA w ostatnich dniach szczegolnie.

pozdrawiam,
Morel
morel_at_pifpaf.pl