Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Tom(asz) (tomisso_at_gazeta.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 00:45:26 MET

Dnia 2004-01-22 00:37, mathom napisał:

> Niczego nie sugeruję. Rozmawialiśmy z wieloma operatorami i tak na prawdę
> najmniej nam przypadł do gustu właśnie GTS. Poza tym słyszałem wiele
> pogłosek o "przycinaniu" ich łącz - nie wiem czy są prawdziwe, ale nie chcę
> się na własnej skórze przekonać.
> Poza tym ludzie, którzy zmieniają ceny jak rękawiczki, a różnice tych cen
> wahają się w granicach kilkuset (tak!) procent nie są dla mnie partnerem.
> Rozmawiajmy poważnie, a nie wyciągajmy warunki jak króliki z kapelusza.
> Bardzo możliwe, że GTS ma najlepsze łącza w Polsce, ale z w/w powodów jakoś
> [...]
Umknęła ci około godzina.
To nie było do Ciebie, ale miło że odpowiadasz.
Dziwi mnie i pewnie pana Michała G. rówież, że piszesz o zmienianiu cen
przez pracowników GTS - masz jakieś konkrety ?
Jak masz wątpliwości co do kompetencji handlowca z Poznania -> dzwoń do
centrali.
Ja mam inne zdanie - na Pomorzu ceny oferowane przez GTS nie wzrosły ani
o złotówkę od 2 lat - wręcz przeciwnie spadły .
tom(asz)