Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 00:37:09 MET

> Sugerujesz ze GTS oferuje "dobry internet" ?

Niczego nie sugeruję. Rozmawialiśmy z wieloma operatorami i tak na prawdę
najmniej nam przypadł do gustu właśnie GTS. Poza tym słyszałem wiele
pogłosek o "przycinaniu" ich łącz - nie wiem czy są prawdziwe, ale nie chcę
się na własnej skórze przekonać.
Poza tym ludzie, którzy zmieniają ceny jak rękawiczki, a różnice tych cen
wahają się w granicach kilkuset (tak!) procent nie są dla mnie partnerem.
Rozmawiajmy poważnie, a nie wyciągajmy warunki jak króliki z kapelusza.
Bardzo możliwe, że GTS ma najlepsze łącza w Polsce, ale z w/w powodów jakoś
nie mam ochoty dalej z nimi rozmawiać.