Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Michal Gawrylczyk (michal.gawrylczyk_at_gts.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 00:45:44 MET

mathom wrote:

> Niczego nie sugeruję. Rozmawialiśmy z wieloma operatorami i tak na
> prawdę najmniej nam przypadł do gustu właśnie GTS. Poza tym słyszałem
> wiele pogłosek o "przycinaniu" ich łącz - nie wiem czy są prawdziwe,
> ale nie chcę się na własnej skórze przekonać.

Co masz na mysli mowiac o przycinaniu? Bo cos mi sie wlasnie wydaje,
ze sa to - jak to ladnie powiedziales "pogloski".

> Poza tym ludzie, którzy zmieniają ceny jak rękawiczki, a różnice tych
> cen wahają się w granicach kilkuset (tak!) procent nie są dla mnie
> partnerem. Rozmawiajmy poważnie, a nie wyciągajmy warunki jak króliki
> z kapelusza. Bardzo możliwe, że GTS ma najlepsze łącza w Polsce, ale
> z w/w powodów jakoś nie mam ochoty dalej z nimi rozmawiać.

A od kiedy to ceny zmieniaja sie jak rekawiczki? Cennik na stronie lezy
juz od dawna. Poprzedni obowiazywal jeszcze dluzej.

I powiedz cos wiecej o tych roznicach kilkuset procent.

Michal