Re: Węzły jak ICM GIX WIX

Autor: wako1 (wako1WYTNIJTO_at_op.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 20:37:46 MET

> Najmniejsze BGP w polpaku (2 Mbit) kosztuje 3500 zł. Poza tym podłączenie
> do IX kosztuje - trzeba zestawić łącze, kupić odpowiednie urządzenia. Nie
> licz na to że firmy, od których teoretycznie możesz kupić usługę pozwolą
> na uzyskanie do siebie dostępu przez IX komuś kto ma tylko dwa nędzne
> mbity do polpaku?
Tzn. wiem ze mam pociagnac rure do wezla, jakis router BGB4 za kupe kasy.
1.Co mam zrobic aby miec do nich dostep
2.Co tak wogole da mi dostep do wezla ?? Ruch obustronny, czy tylko download ??

Przyznaje sie ze nie mam az tak duzego pojecia, ale kilka zdan i bede
madrzejszy. Jesli ktos cos mi opisze to bede wdzięczny.

Z gory dzieki
wako