Re: Węzły jak ICM GIX WIX

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_a.ns.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 20:06:04 MET

wako1 <wako1WYTNIJTO_at_op.pl> wrote:
> SZCUKEN
> Mam sewer z duza iloscia danych tzn. robie do prywatnych celow mirror
> kernel.org itp. oraz zbior programow do pobierania ot taki download. Mam lacze
> POLPAK 1M ale zaczyna sie to troche pocic bo w szczycie jak sie podlacza to
> nie mozan nic zrobic. I oto mi wlasnie chodzilo. Teraz pytanie. Mam zamiar
> podlaczyc sie do jakiegos wezla jak ICM, WIX, GIX. Czy oni mi pozwola ?? I czy
> da mi to transfer w obie strony 100Mbs ?? Jestem juz w trakcie zdobycia AS i
> puli IP od RIPE.

Najmniejsze BGP w polpaku (2 Mbit) kosztuje 3500 zł. Poza tym podłączenie
do IX kosztuje - trzeba zestawić łącze, kupić odpowiednie urządzenia. Nie
licz na to że firmy, od których teoretycznie możesz kupić usługę pozwolą
na uzyskanie do siebie dostępu przez IX komuś kto ma tylko dwa nędzne
mbity do polpaku?

Pozdrawiam,

                        Krzysztof Oledzki

--