Re: doswiadczenia z chello?

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 20:40:00 MET

Aleksander Piotrowski <alek_at_nic.com.pl> wrote:
> Hmmm... Udało Ci się `wypisać' z używania ich proxy? Jak to zrobiłeś?

Nic nie robiłem, mój testip.php pokazuje adres mojego (nomen omen) NIC-a,
a nie ich proxy. Ale nie wiem, czy się udało -- to może równie dobrze
oznaczać, że to proxy zrobili w końcu naprawdę przezroczyste. :)

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)