Re: doswiadczenia z chello?

Autor: SpOOnman (tomasz2k_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 12:06:39 MET

Ja jestem graczem i naprawde mam na co narzekac. Jezeli uzywacie chello do
p2p to rzeczywiscie - kilka zrodel i transfer ladny, podobnie do WWW -
wystarczy niewielka predkosc do komfortowej pracy. Dla mnie licza sie
milisekundy i roznice miedzy 30 a 230 sa dla mnie kolosalne :)

Przerwy w dostawie sie nie zdarzaja, zgadzam sie. Tylko jakosc spada.
Chyba w marcu zeszlego roku byla taka awaria na caly miesiac na zachod, ze
obnizyli mi abonament.

Pozdrawiam,
SpOOnman