Re: doswiadczenia z chello?

Autor: Piotr KUCHARSKI (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 19 Jan 2004 - 11:14:58 MET

Jacek Zapala <jacek_at_it.pl> wrote:
> awarie się czasem zdarzają [...]
> ale raczej rzadko i usuwane są dość szybko.

Taka i moja obserwacja. Ogólnie z Chello jestem zadowolony...

> Jedyne co trochę irytuje to to transparent proxy.

... z tym samym wyjątkiem. Ale wygląda na to, że już to proxy nie jest
obowiązkowe. (Albo się nauczyli je lepiej maskować, musiałbym parę testów
przeprowadzić, to stare proxy się zachowywało idiotycznie (tj. ponawiało
samo z siebie request), jeśli serwer nie odpowiadał w miarę szybko.)

p.

heart he dreams himself your master.   -- Commissioner Pravin Lal
http://nerdquiz.sgh.waw.pl/  -- polska wersja quizu dla nerdów ;)