Re: Jak zastąpić modem SpeedStream z TPSA (DSL) własnym?

Autor: Paweł Cern (pcern_at_quadriga.com.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 16:04:48 MET

Użytkownik "Michal Biegajlo" <jest_at_na.stronie.www> napisał w wiadomości
> In news:bub267$4bk$1_at_atlantis.news.tpi.pl, *Paweł Cern* typed:

> Sesja nie jest zrywana tylko się po prostu zawiesza i nie jest to PPPoE
> tylko PPPoA ;)

Wiesz, nie wiem czy to co piszą w dokumentacji Internet DSL to prawda.
Przecież PPPoA nie niesie nagłówków Ethernet a więc MAC-adresów.
Jeśli byłoby PPPoA, MAC-adres nie był by istotny i usługa działałaby z
każdym modemem.

Nie jestem przekonany że sesja zawiesza się. Jeśli router modemu odpowiada
że sieć zewnętrzna jest nieosiągalna, to stosowny wpis z tablicy routingu
został usunięty, a więc modem jest świadomy że nie ma połączenia PPP i
powinien próbować zestawić je ponownie (jeśli jest odpowiednio
skonfigurowany).

Posuwam się do takich kroków bo TPSA naprawia to łącze już ponad miesiąc i
nie mam już do nich siły. Chcę przeprowadzić własne testy.