Re: Jak zastąpić modem SpeedStream z

Autor: gtk_at_adm
Data: Sat 17 Jan 2004 - 14:29:09 MET

Dnia 2004-01-17 14:09,Użytkownik Andrzej Bursztynski napisał:

> Do dyskusji służy grupa alt.pl.neostrada

Jak najbardziej

> Masz w umowie napisane _wyraźnie_, że wymuszana jest zmiana adresu IP
> co 24h, ostatnio jest znacznie rzadziej ale jednak jest. Wyrzuć aplikację
> "Neostrada" i za pomocą dialup-networking utwórz połączenie. Login
> i hasło dostajesz przy rejestracji na stronie neostrady.

To dotyczy neostrady, natomiast pytajacemu chodzi o usluge internetdsl.

Wracajac do tematu, loginu i hasla nie zna ani pracownik boku ani
monter. Nie ma mozliwosci poznania tych parametrow, a nikt z pracownikow
ktorzy maja do nich dostep ich Ci nie przekaze. Nie wiem jaki masz
problem przeciez ten modem w niczym nie przeszkadza, niczego nie
blokuje, stawiasz za nim router sprzetowy lub linuxowy i konfigurujesz
go wg wlasnych potrzeb.

--
  Carlos
* archiwum grupy a.p.n *          * wyszukiwarka *