Re: Jak zastąpić modem SpeedStream z TPSA

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Sat 17 Jan 2004 - 14:09:32 MET

Paweł Cern wrote:
> Potrzebny jest login i hasło. Jednak nikt z techników ani pracowników BOK
> TPSA nie udzielił mi (nie chciał lub nie wiedział) takiej informacji. Czy
> może mi ktoś w tej sprawie pomóc?

Do dyskusji służy grupa alt.pl.neostrada

Masz w umowie napisane _wyraźnie_, że wymuszana jest zmiana adresu IP
co 24h, ostatnio jest znacznie rzadziej ale jednak jest. Wyrzuć aplikację
"Neostrada" i za pomocą dialup-networking utwórz połączenie. Login
i hasło dostajesz przy rejestracji na stronie neostrady.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-