Re: nowe ceny polpaka ??

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 20:13:39 MET

> Co do takich "na papierze" to życie pokaże, natomiast jest faktem, że po
tym
> jak w Krakowie za Polpak podziękowaliśmy my, CETI i jeszcze jedna firma,
> która też korzystała z kilku, ładnych megabitów, to inni noszący się z
takim
> zamiarem dostali oferty na poziomie około tysiąca stu złotych za megabit.
> loadbalancingiem, BGP i dzierżawą routera załatwiającego ów loadbalancing.
> A więc Ci którzy jeszcze pozostali na ich łasce mogą próbować negocjować
> warunki, które ich zadowolą. Bo ci, którzy z karmienia trolla
> [...]

jak ja im dawałem kopa w d... to co najwyżej byli w stanie zaproponować
opłatę za przeniesienie na poziomie 1zł ewentualnie 1zl za instalacje.
Jezeli chodzi o dyskuje na temat abonamentu to akurat tutaj nie było żadnej
dyskusji. Zjechali z ewentualnej opłaty miesięcznej za utrzymanie LB oraz
uruchomienie LB, czysta kpina.
Tyle ze obawiam się ze do interesującej mnie ceny około 800zl za 1Mbit
oczywiscie przy ilosciach na poziomie 10Mbit to nie zejdą... oczywiscie
powyzej 10 musi być jeszcze taniej.

Tak czy owak - jestem niezmiernie ciekawy tego co oni zaproponują tym razem
:)

Marcin