Re: nowe ceny polpaka ??

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 21:08:28 MET

On Wed, 14 Jan 2004 20:13:39 +0100, "Marcin Kuczera"
<marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl> wrote:

>jak ja im dawałem kopa w d... to co najwyżej byli w stanie zaproponować
>opłatę za przeniesienie na poziomie 1zł ewentualnie 1zl za instalacje.
>Jezeli chodzi o dyskuje na temat abonamentu to akurat tutaj nie było żadnej
>dyskusji. Zjechali z ewentualnej opłaty miesięcznej za utrzymanie LB oraz
>uruchomienie LB, czysta kpina.
>Tyle ze obawiam się ze do interesującej mnie ceny około 800zl za 1Mbit
>oczywiscie przy ilosciach na poziomie 10Mbit to nie zejdą... oczywiscie
>powyzej 10 musi być jeszcze taniej.

Mialem sie nie wtracac w ta pogawetke, ale ... wtrace swoje 3 grosze
:)

Otoz z tego co mi powiedzial byly opiekun, to tepsa ma zamiar w tym
roku wprowadzic cos co nie bedzie FR... niestety nie mam nic pewnego
na pismie. Jest tak faktycznie z tym co Zbyszek mowil. Dodatkowo gosc
staje sie upierdliwy, a technicy sprawdzaja jeszcze wymiar polki na n
x E1
Maja tez wprowadzic (od stycznia) TPTRANSIT z innymi peerami. Podobno
maja spasc ceny BGP. Cena lacza za 2Mbps ma byc asymetryczna. Znaczy
im wiecej bierzesz tym mniej placisz w stosunku do samej 2. Biorac
odpowiednio duzo cena moze byc nawet 1500zl/2Mbps. Ofc wymog cir=128,
razem z LB, ale oplata miala spasc i byc jednorazowa.
Takowa oferte ja dostalem, tyle ze ja nie oprawialem jej w ramki ;))))
Tak czy owak.. zawsze pozostaje problem Jaroslawa S. I problemu
przydzialu PA. Tutaj sie raczej nic nie zmienilo.
Poza tym niektorzy opiekunowie z tpsa dostali ladnie mowiac "po dupie"
za to iz tylu klientow zrezygnowalo (glownie chodzi o krakow).
Innymi slowy: jezeli liczba rozwiazanych umow z tpsa w ciagu miesiaca
na jednego opiekuna bedzie za duza, to sie mu za to oberwie i ten
bedzie wydzwanial i probowal to jakos "odwrocic". No chyba ze mu na
pracy nie zalezy.
Czesc z tych danych jestem pewny bo to mialem na pismie. Z tym BGP i
TPTRANSIT to tylko dyrektor opowiadal :) sam chcial...

Po zatym ma byc nowa usluga polegajaca na uzyczaniu kanalow cyfrowych
via tpsa.. czyms to sie ma roznic od poprzedniej, ale mnie to nie
interesowalo.. czemu? po 2 miesiacach na laczu laduje dlawik :((

Aha... i do nowego polpaka moga dawac w dzierzawe cisco 37xx jezeli
ktos nie posiada routera WAN. Pewnie chca sie pozbyc magazynu.

Na razie z tego co widac bylo wszedl TPTRANSIT - przynajmniej to
ustawiaja powoli. Zobaczymy co sie jeszcze zmieni.

Ino... tak na koniec. Ciekaw jestem jak to sie cenowo ma do takiego
1Mbps iDSLa i 1Mbps polpaka.. niby tu 1Mbps i tu, ale cena kilka razy
sie rozni. -> mowi o rozwiazaniu dla firm oczywiscie.

--
Wiesiek