Re: nowe ceny polpaka ??

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Wed 14 Jan 2004 - 17:02:17 MET

Użytkownik "Marcin Kuczera" <marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl> napisał w
wiadomości news:bu35hq$lj$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl...

> gdzieś mi się o uszy obiło ze coś zamierzają zmieniać, jakieś polpaki z
> pełnym Cirem i bez cira wogole, diabli wiedzą.
> Jak znam życie to będzie to obniżka przez podwyżkę, jak nie zobacze to nie
> uwierze w żadne obniżki w TPSA.

Możesz śmiało zacząć wierzyć.
Co do takich "na papierze" to życie pokaże, natomiast jest faktem, że po tym
jak w Krakowie za Polpak podziękowaliśmy my, CETI i jeszcze jedna firma,
która też korzystała z kilku, ładnych megabitów, to inni noszący się z takim
zamiarem dostali oferty na poziomie około tysiąca stu złotych za megabit. Z
loadbalancingiem, BGP i dzierżawą routera załatwiającego ów loadbalancing.
A więc Ci którzy jeszcze pozostali na ich łasce mogą próbować negocjować
warunki, które ich zadowolą. Bo ci, którzy z karmienia trolla zrezygnowali -
już są zadowoleni :))
Dedykuję tego posta, tym którzy są odpowiedzialni w TP SA za obsługę
klientów takich jak ISP. A w szczególności osobie, która rok temu
sporządziła dla mnie ofertę na 8 czy 10 Mb, będącą arytmetyczną sumą opłat
za łącza dwumegowe + odpowiedni CIR i LB. Mam to oprawione w ramki na
ścianie, bo takiego kuriozum to w życiu nie widziałem.

Z#