Re: TKTelekom

Autor: Admin TVK Tel-Ka (admin_at_tvk.wroc.pl.invalid)
Data: Wed 31 Dec 2003 - 01:59:26 MET

W artykule <bssa5t$2fnh$1_at_link.cn.net.pl> ComNet napisał(a):
[..]
> Rozmawialem z czlowiekiem od nich i poinformowal mnie ze od 1 stycznia
> zostaje uruchomione nowe polaczenia z Level3. Poki co takie już widze wiec
> domyslam się ze chodzi mu o zwiekszenie przeplywnosci tego polaczenia ale
> nie jestem pewien. Czy ktos może to potwierdzic ?

Łącze działa od. ok. półtora tygodnia a od 1-go już będzie "produkcyjnie",
obecnie są prowadzone różne testy/przełączenia co sam (ciężko)
doświadczam.

Ogólnie działa... ale mam jedną z pierwszych umów gdzie nie było mowy o
"CIRze" a tylko o dostępnej przepustowości i w trakcie reklamacji łącza,
nagle pojawiło się odpowiedź.. "bo nie macie Państwo CIRa"Odpowiednieka
0-800 Polpaka - BRAK
Odpowiedzi mailowe administratorów - albo w przeciągu 3-4 godzin, albo
nigdy - tylko uporczywe wysyłanie maili daje jakikolwiek skutek (np. mimo
notorycznych maili o community do 2 peerów, po prawie 2 tygodniach
dostałem odpowiedź, że już jest.. na jednym :/ )

Obecnie jestem zadowolony.. potrafi działać dobrze :) co do łacza w świat
ciężko stwierdzić, gdyż mało co mi tamtędy wraca..