TKTelekom

Autor: ComNet (comnet_at_cn.net.pl)
Data: Tue 30 Dec 2003 - 17:46:45 MET

Witam wszystkich.

Moje pytanie zwiazane jest z secia TKTelekom. Mianowicie jestem w trakcie
testow lacza od tego operatora i generalnie jestem zadowolony. Pisze
generalnie poniewaz cale pasmo przydzielone jestem w stanie wykorzystac.
Moje obawy dotycza polaczen z zagranica. Od kilku dni zauwazylem znaczny
spadek jakosci polaczen. Utraty na polaczeniu z pierwszym hopem poza
TKTelekom siegaja ponad 10% a czasami dochodzi nawet do 30%.

Moje pytanie brzmi:. Czy zauwazyliscie takie objawy już wczesniej. Ja
testuje lacze kilka dni wiec nie wiem co było wczesniej.

Rozmawialem z czlowiekiem od nich i poinformowal mnie ze od 1 stycznia
zostaje uruchomione nowe polaczenia z Level3. Poki co takie już widze wiec
domyslam się ze chodzi mu o zwiekszenie przeplywnosci tego polaczenia ale
nie jestem pewien. Czy ktos może to potwierdzic ?

ComNet