Re: TPSA - Dzi¶ zmiany w ruchu IP

Autor: Tomasz Pysera (tpysera_at_neostarda.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 14:50:00 MET

>Użytkownik "Bronek Kozicki"
>>
>Lamerscy użytkownicy??? A jak maj± według Ciebie się kontaktować??? Trzeba
>najpierw znaleĽć odpowiedzialny za blokadę router, napisać najpewniej w jęz.
>angielskim list do danego administratora i mieć nadzieję że wogole cokolwiek
>odpise nie mowi±c o odblokowaniu routera. Ja i wielu użytkowników nie
>potrafi robić te pierwsze a i wielu użytkowników internetu nie zna języka
>angielskiego. Zreszt± nigdzie nie jest napisane że jednym z warunków
>działania neo u klienta jest posiadania tych dwoch umiejętno¶ci.
> [...]

Jasne ze tak. Jezeli wszystko chodzilo poprawnie a nagle strony i serwery
zostaly zablokowane np. u mnie. To do kogo taki szary uzytkownik ma sie
zwrócic? Po to sie placi TPSA tyle pieniedzy zeby dbali o klienta. Bartku
Kozicki jak jestes taki mastach to wez kiwnij palcem zeby wszytsko wrócilo do
normy. Ja tego wymagam od TPSA bo to oni dostaja pieniadze i z nimi
podpisywalem umowe.

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl