Re: TPSA - Dzi¶ zmiany w ruchu IP

Autor: Shark (shark69_at_op.pl)
Data: Sun 21 Dec 2003 - 14:27:04 MET

Użytkownik "Bronek Kozicki"
> a czego się spodziewałe¶ ? Że TPSA zwróci pulę adresów do RIPE i powie
> "sorry, nasi lamerscy użytkownicy i administratorzy nie potrafi± się
> dogadać z lamerskimi administratorami routerów i firewalli, którzy
> blokuj± adresy 83/8.

Lamerscy użytkownicy??? A jak maj± według Ciebie się kontaktować??? Trzeba
najpierw znaleĽć odpowiedzialny za blokadę router, napisać najpewniej w jęz.
angielskim list do danego administratora i mieć nadzieję że wogole cokolwiek
odpise nie mowi±c o odblokowaniu routera. Ja i wielu użytkowników nie
potrafi robić te pierwsze a i wielu użytkowników internetu nie zna języka
angielskiego. Zreszt± nigdzie nie jest napisane że jednym z warunków
działania neo u klienta jest posiadania tych dwoch umiejętno¶ci.
Według mnie to TPSA powinna wysyłać takie emaile do wła¶ciecieli/adminów
routerów a nie "lamerski" użytkownik, przynajmniej na głównych trasach
pezsyłowych. Oczywi¶cie to jest moje zdanie, a ja jestem lamerskim
użytkownikiem.

Shark