Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Robert Rędziak (robert_at_ciach.plaszczyca.org)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 13:21:41 MET

On 19 Dec 2003 08:21:09 GMT, Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl>
wrote:

> Błąd sprzedawcy polega na tym, że _nie informuje_ o wadzie.

 A gdzie ta wada? Wracając do aut, ono jest zgodne z warunkami
 dopuszczenia, przechodzi procedurę homologacyjną, normę EuroIV,
 etc. I możesz jeździć nim wszędzie, nawet w Californi smutny pan
 nie wlepi Ci mandatu za niespełnianie ichnich norm czystości
 spalin. Jest tylko jedno takie podwórko -- moje, gdzie wszyscy
 miłośnicy samochodów mogą przyjechać na spotkanie, imprezę,
 lub podłubać sobie w swoich wózkach, a ja wpuszczam ich, bądź
 nie, bo mam takie widzimisię. A moje widzimisię mówi, że
 wpuszczam performance cars, zabytki, auta normalne ale pod
 warunkiem, że nie spełniają normy EuroIV. Gdzie ta wada? Czy
 producent musi informować klienta o tym, że istnieje taki
 człowiek, który nie wpuści go na swoje prywatne podwórko?

 A wracając do sprawy 83/8 to zamiast EuroIV masz 83/8, a zamiast
 mojego widzimisię, masz zaniedbanie adminów.

 r.

robert rędziak            jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
KlubSubaru.PL   GK Śnieżka ST    Sygnaturka do wynajęcia od zaraz