Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 16:26:22 MET

Robert Rędziak wrote:
> Gdzie ta wada? Czy producent musi informować klienta o tym, że istnieje taki
> człowiek, który nie wpuści go na swoje prywatne podwórko?

Robert, z całym szacunkiem - serwisy, które odcinają 80.x i 83.x to
nie pojedyncze prywatne podwórka, lista jest długa - zajrzyj z łaski swojej
na alt.pl.neostrada zanim zaczniesz temat bagatelizować. Ja nie jestem
"standardowym klientem" i oczywiście poradziłem sobie z problemem, ale
jak już wielokrotnie było poruszane jako argument w dyskusji - przeciętnego
internauty jak i użytkownika auta w ogóle nie obchodzi czym się różni norma
EuroIV od 83/8 czy klasa reserved od bogus. Jego interesuje to, że nie może
dostać się do np. yahoo.com, onet.pl, sourceforge.net itd itp

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-