Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:18:36 MET

Adam wrote:
> widze ze jestes bardzo klotliwy i masz za duzo wolnego czasu

Pracujesz w TPI lub TPSA, że takie żale wylewasz na grupę?
Wybacz, ale jako klient znam swoje prawa (w przeciwności do chyba 80%
sprzedawców w Polsce) i je egzekwuję bynajmniej z nikim się nie kłócąc.

> nie prosciej byloby napisac maila (to taki srodek zastepczy) ze sory, ale
> nadajesz z takiej klasy adresowej i jestes wycinany ... zreszta to powinna
> zrobic tez tepsa, wystarczyloby podzwonic troche ...

Tak, pracujesz w TPSA bo inaczej takich bzdur byś nie napisał. -(

> a to ze dostali akurat taka klase adresowa to naprawde nie ich wina, taka
> akurat byla "nastepna" w kolejce ciekaw jestem czy bedzie podobna dyskusja
> czy wyzywanie gdy np. nastepne polpaki dostana nowa klase albo jakikolwiek
> inny operator, tez dostanie po glowie ze RIPE mu takie przyznal i ze nie
> wszyscy zdazyli przestawic firewalle ?

Ja tylko zwracam uwagę, że sprzedaż kulawej usługi bez powiadomienia klienta o
tej kulawości rodzi bardzo konkretne skutki prawne. Klienta _zupełnie nie
interesuje_ z czyjej winy sprzedawany produkt posiada wady, ma pełne prawo
siąść ze sprzedawcą i wspólnie zapłakać nad losem ISP tak źle potraktowanym
przez RIPE a następnie wręczyć reklamację -)

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-