Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Adam (adam_at_bluu.net)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 13:43:48 MET

Użytkownik Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrnbu0erd.413.____at_andy.pse.dyster...

> Winą TP S.A. jest to, że sprzedaje usługę dostępu do Internetu nie
> informując, że to jest dostęp do niewielkiej części Internetu. I to
> zgodnie z polskim prawem stanowi podstawę do reklamacji. Każdy sąd
> uzna racje konsumenta.

widze ze jestes bardzo klotliwy i masz za duzo wolnego czasu
nie prosciej byloby napisac maila (to taki srodek zastepczy) ze sory, ale
nadajesz z takiej klasy adresowej i jestes wycinany ... zreszta to powinna
zrobic tez tepsa, wystarczyloby podzwonic troche ... a to ze dostali akurat
taka klase adresowa to naprawde nie ich wina, taka akurat byla "nastepna" w
kolejce
ciekaw jestem czy bedzie podobna dyskusja czy wyzywanie gdy np. nastepne
polpaki dostana nowa klase albo jakikolwiek inny operator, tez dostanie po
glowie ze RIPE mu takie przyznal i ze nie wszyscy zdazyli przestawic
firewalle ?

Adam