Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Andrzej Bursztynski (____at_pse.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:12:57 MET

Łukasz Bromirski wrote:

> Bzdura.

Masz coś więcej do powiedzenia czy tylko chciałeś sobie ulżyć? -)

PS Radzę zapoznać się z przepisami, czy one są sensowne same w sobie czy nie
to jest zupełnie inna sprawa.

--
Andrzej Bursztynski,  My personal opinions are just mine
-crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-