Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy

Autor: szanze (szanze_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Fri 19 Dec 2003 - 09:18:49 MET

>Naucz się interpunkcji i gramatyki Fachowcu.

nie wiem czy Ty wiesz co to jest gramatyka w ogole???? A tak a propos to
obowiazuje pewna netykieta, ktora wyraznie nakazuje pisac "po polskiemu",
czyli bez ogonkow, wyobraz sobie jak ktos ma uczelniane konto oparte na
unixie, to go szlak trafia jak dostaje ogonki, ja sam to przerabialem, wiec od
tego czasu nie uzywam "ogonkow"

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl