Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Samotnik (samotnik_at_WYTNIJ.samotnik.art.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 12:00:00 MET

In article <slrnbu0d4o.dqh.pawkor_at_alfa.xtr.net.pl>, Paweł Korzybski wrote:

> IMHO to nie tak. Kupujesz auto, wjezdzasz na autostrade i sobie smigasz,
> dojezdzasz do zjazdu na Pcim a tam rogatka i Cie informuja ze samochodu o
> kolorze niedoje*.* cytryny nie wpuszczaja. I teraz albo jedziesz do dealera
> i drzesz sie ze Ci sprzedal samochod w zlym kolorze albo czekasz az panowie
> na rogatce zmienia zwoje widzimisie.

Nie, to też nie tak. On kupił auto w kolorze neutralnym, w którym
wpuszczali wszędzie oprócz IRCa. ;) A tymczasem producent podstępnie
zaszedł w nocy i przemalował jego furę (i 100 tys. innych) na kolor
niedojebano-cytrynowy. NO i co on teraz ma zrobić? Producent mówi 'no
sorry, teraz masz takie auto, to twój problem, idź i kłóć się z obsługą
rogatek'.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl