Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Robert Rędziak (robert_at_ciach.plaszczyca.org)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 23:49:29 MET

On 17 Dec 2003 10:43:29 GMT, Andrzej Bursztynski <____at_pse.pl>
wrote:

> Jakbym kupił auto i okazało się, że wobec braku homologacji nie mogę nim
> wjechać na autostradę o czym sprzedawca mnie nie uprzedził to reklamowałbym
> auto jako "niezgodność z umową" zgodnie z tzw. ustawą konsumencką.

 Tylko to nie jest auto niezgodne z homologacją, tylko moje
 widzimisie, że nie wpuszczam na podwórko aut spełniających normę
 EuroIV, bo ekofaszyzm mam w ciężkim poważaniu Eurofafnaście
 obwiniam za śmierć performance carów i Homologation Specials.
 Nadal uważasz, że winien jest producent auta?

 r.

robert rędziak            jid: rekin-at-jabber-dot-plukwa-dot-net
KlubSubaru.PL   GK Śnieżka ST    Sygnaturka do wynajęcia od zaraz