Re: Dial-upy dostępnowe inne niż 0 20

Autor: radi (radi_at_spam-spam-spam-eggs-bacon-and-spam.wireland.org)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 16:13:08 MET

Spam wrote:

> Dzwoniłem do "te, psy" w tej sprawie i mówią że w promocji - promocji na
> numery inne 0 20 nie będzie. Wiem że numerów dostępowych są dziesiątki,
> poukrywane po firmach (udostępnione dla pracowników + ktośtam), ale mnie
> zależy na czymś stałym, oficjalnym. Też się zastanawiam co na to "te,
> psa" bo teoretycznie zatrzęsie to siecią. Ale z drugiej strony skoro
> powstały konkurencyjne do "te, psów" numery dial-up to mogą ich sobie
> teraz łatwo odbić wprowadzając taką promocję.
>
> Wracając do tematu - znasz takie numery?

mozesz popytac u providerow, zapewne wciaz udostepniaja
numer dialupowy z dedykowanym kontem dostepowym, acz pewnie
nie na 'wolnych' warunkach, wiec niewykluczone ze musialbys
cos za to zaplacic. nie sadze zeby ktos podal tutaj Ci jakis
nieoficjalnie dostepny numer o ile i, bo prawie nikt ;) nie
ma w tym interesu.

w zasadzie, jedynymi publicznymi numerami udostepnianymi przez
innych operatorow niz .. wiadomo kto, byly obecnie numery na 020..
/przyklady to VISP Energisu badz podobne uslugi uruchamiane np.
przez operatorow zwiazanych odpowiednich interconnectem/.

Wobec nowej taryfikacji gdzie numery 020.. jako
obslugujace polaczenia do sieci teleinformatycznych zostaly objete
nieco lepsza taryfikacja, zatem inne numery (moze procz callbacku
i 0-80x ;) przestaly miec w wiekszosci przypadkow racje bytu.
dodatkowy spadek ich atrakcyjnosci spowodowala poprawa jakosci
szkieletu tpnetu + przepustowosci stykow zagranicznych, wiec
zwyklym dialupowym uzytkownikom nie oplacalo sie kupowac kont
dostepowych aby dzwonic na 'elitarne' numery, gdzie dotad
jakosc uslugi potrafila byc nieopisanie lepsza.

ale.. :)
zobaczymy co teraz bedzie.

--
outer space for rent.