Re: Neo + zmiana ip z 80.. na 83 i problemy

Autor: Cooler (emedium_at_neostrada.pl)
Data: Tue 16 Dec 2003 - 16:21:10 MET

No niestety. Telepies namieszal znow niemilosiernie. Oczywiscie jak
dzwonilem na dezinfolinie neostrady - to tradycyjnie nic nie wiedza. A
jak probowalem im wytlumaczyc o co chodzi to uslyszalem standardowe
"Pierwsze slysze....". Boze ludzie !!!! Prowadze prace online i nie moge
wejsc na zadna strone anu serwer na ktorym pracuje i ktory na mnie
zarabia. Kto tam pracuje w Telepsie ? Amatorzy i pozoranci.

Cooler