Re: Dial-upy dostępnowe inne niż 0 20

Autor: Spam (tylkospam_at_megapolis.pl)
Data: Mon 15 Dec 2003 - 14:27:57 MET

Hej Radi,

> callback?

Haha, tak, oczywiście ;)

> a w praktyce za darmo?

Tak, no nie w każdym przypadku. Ale w sporej liczbie.

> to co zapewne kombinujesz to raczej zadna wielka tajemnica.

Oczywiście że nie jest, ale zawsze możemy myśleć o innej.

> ciekawe jak sobie pewien dominujacy operator z tym 'ubocznym efektem'
> poradzi. bedzie blokowac sukcesywnie numery? nie sadze. chyba beda
> musieli cos takiego przelknac.

Dzwoniłem do "te, psy" w tej sprawie i mówią że w promocji - promocji na
numery inne 0 20 nie będzie. Wiem że numerów dostępowych są dziesiątki,
poukrywane po firmach (udostępnione dla pracowników + ktośtam), ale mnie
zależy na czymś stałym, oficjalnym. Też się zastanawiam co na to "te,
psa" bo teoretycznie zatrzęsie to siecią. Ale z drugiej strony skoro
powstały konkurencyjne do "te, psów" numery dial-up to mogą ich sobie
teraz łatwo odbić wprowadzając taką promocję.

Wracając do tematu - znasz takie numery?

Pozdrawiam,
Spam