Re: polaczenie z pol34

Autor: Tomasz Śląski (spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 14:33:54 MET

m.mazurek_at_netsync.pl wrote:

> hint, zmień dostawcę, czy to takie trudne? Pozman sprzedaje inet po
> dziwnych cenach i wszystkim wiadomo, że jakość ich usług dla klientów
> komercyjnych jest średnia.

Wydaje mi się, ze szukasz dziury w całym. Jakiś rok temu w Pozmanie było w
istocie tak sobie, teraz jest znacznie lepiej. Na przykład, gdy ostatnio
padło mi zasilanie we firmie, po 10 minutach od padu mojego routera
zadzwonił do mnie operator z Pozmana informując, ze zniknąłem mu z sieci.
Był piatek godzina 18.30. Inni operatorzy tez tak obserwuja siec, nie widzac
klienta w sieci, dzwonią pytając się co sie stało ??

Problem ruchu do TPSA powstał (znowu) stosunkowo niedawno i zdaje sie
powracać z pewną regularnoscią. Wszyscy wiedzą dlaczego tak jest i kto jest
temu winien, więc czepianie się Man-ów przy tej okazji, ze tanio sprzedają
nienajgorsze usługi uważam za chybiony pomysł.

--
TOM TS635-RIPE
FAQ grupy pl.misc.telefonia: http://www.telefonia.skonet.pl