Re: polaczenie z pol34

Autor: Rafał Doroszkiewicz (WYTNIJrafal_at_vast.net.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 00:52:00 MET

Użytkownik Grzegorz Janoszka napisał:
> A to, że MANy sobie dorabiają obsługując kilkanaście firemek, to nic
> strasznego dla _polskiego_ _internetu_ się nie dzieje.

Żeby się czepnąć - powiedzmy, gdyby takie "firemki", również kablówki
(wszystkie firmy będące klientami CK MAN'ów), które płacą powyżej 10 000
pln za łącza do MAN'ów przeszły do innego operatora
ogólnopolskiego(nietpsa)..

Konkurencja TP potrzebuje gotówki, a chociaż nic do MAN'ów, które
zarabiają na zapewnianiu dostępu do Internetu, nie mam, to uważam, że
MAN'y nie są tym, co powinno być alternatywą TP.

Pozdr,

--
Rafał Doroszkiewicz
rafal(at)vast.net.pl