Autor: Bartosz Waszak (waszi_at_icpnet.pl)
Data: Mon 01 Dec 2003 - 20:14:32 MET
Tomasz Śląski <spam.poleci.od.razu_at_do.kosza.com.pl> napisał(a):
> m.mazurek_at_netsync.pl wrote:
>
>> hint, zmień dostawcę, czy to takie trudne? Pozman sprzedaje inet po
>> dziwnych cenach i wszystkim wiadomo, że jakość ich usług dla klientów
>> komercyjnych jest średnia.
>
> Wydaje mi się, ze szukasz dziury w całym. Jakiś rok temu w Pozmanie było w
> istocie tak sobie, teraz jest znacznie lepiej. Na przykład, gdy ostatnio
> padło mi zasilanie we firmie, po 10 minutach od padu mojego routera
> zadzwonił do mnie operator z Pozmana informując, ze zniknąłem mu z sieci.
> Był piatek godzina 18.30. Inni operatorzy tez tak obserwuja siec, nie widzac
> klienta w sieci, dzwonią pytając się co sie stało ??
do mnie GTS dzwoni jak coś padnie i mnie nie widzą :>
-- Bartosz Waszak <waszi_at_icpnet.pl> Network Administrator tel: +48 (61) 8861152 fax: +48 (61) 8861155 Internet Cable Provider Sp. z o.o. (http://www.icpnet.pl/)
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 18:09:08 MET DST