Re: www.cucoo.net - czy ktokorzysta z ich usług

Autor: Marcin Kuczera (marcin.n0-spam_at_poczta.rybnik.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 11:03:21 MET

>W końcu. po latach internetowej suszy przy ul. Gajowickiej w centrum
Wrocławia pojawił się ktoś oprócz tepsy, kto oferuje dostęp do internetu
www.cucoo.net - witamy w 21 wieku ;-)
Mam pytanie - czy ktoś już korzystał z ich usług - jak jest z rzeczywistym
transferem, jakością połączenia i ogólną solidnością firmy (np. jak reagują
na klienta, który zgłasza reklamacje).

-----------

hej,
miałem kiedyś z nimi do czynienia chyba z 5 lat temu w katowicach. Mieli
biuro w okolicy TPSA na francuskiej, a dokladnie tam gdzie jest polkomtel, w
jedyn z budynków na parterze.
Własciciel/prezes/szef jest austriakim i ma strasznie dziwne pomysły.

Wtedy, n lat temu chciał dostarczać internet praktycznie dla całego GOP'u,
juz DWDM'a kupował, juz był na progu, juz witał się z gąską..... fakt,
lezało u niego jakieś duze cisco z modułem DLSAM, ale podobno wypożyczone.
Pozatem pisali własną przeglądarke www, ktorą to klient miał podobno musieć
instalować i tylko z niej korzystać - a chodziło o reklamy.
Ogolnie cała masa koncepcji, wiele z nich "baaardzo dziwnych" :)
z tego co widze to jest to to samo co www.cucoo.pl

Nie wiem dlaczego facet chce się wpieprzać w śliski interes jakim jest
providerowanie po 802.11, ale ok, miłej zabawy.

Marcin