Re: Wrobelki cwierkaja...

Autor: Przemysław 'Repcio' Gubernat (repcio-at-trzebnica-pl_at_znajdz.moj.email.dot.com)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 11:00:33 MET

Użytkownik Marek Kuchciak napisał:
> Przemysław 'Repcio' Gubernat (26-10-2003 20:42):

> A kto może być abonentem? Czy może być firma, stowarzyszenie, wspólnota
> mieszkaniowa?

O tym już nie ćwierkają.. ale zapewnie osoba fizyczna/firma posiadająca
zarejestrowany telefon.
Jeżeli wspólnowa mieszkaniowa posiada osobowość prawną (nie wiem tego,
nie bawię się w te klocki) i będzie posiadała telefon będzie mogła
zapewnie kupić taką usługę, zgodnie z tym paragrafem będzie to chyba
nawet legalne.

PS.
        Tak tak.. wiem o czym myślisz.. o Ciepłej :>

--
"Nie wyrzucaj bohatera z twojej duszy, dzierżyj święcie twoją najwyższą
nadzieję." (Zaratustra)