Re: www.cucoo.net - czy ktokorzysta

Autor: Mateusz Pronobis (mateusz_at_rosomak.WYTNIJ-TOnet)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 10:26:11 MET

> Nie wiem dlaczego facet chce się wpieprzać w ?liski interes jakim jest
> providerowanie po 802.11, ale ok, miłej zabawy.
>
> Marcin

Mialem okazje rozmawiac telefonicznie z prezesem/szefem powiedzial mi ze teraz
koncetruje sie na przejmowaniu sieci lokalnych w mojej okolicy
(bedzin/sosnowiec/dg).Kilka blokow od mojej sieci znalazl klientow ale troszke
mnie zaskoczyl bo z rozmowy wynikalo ze ma wszytsko zapiete na ostatni guzik a
siec tam zrobil na bloku tzn kable puszczone sa na zewnatrz kolo okien , troszke
dziwnie to wyglada jka na profesjonalna firme, pomijajac to ze spoldzielnia na
to nie pozwala.

pozdrawiam
Mateusz