Re: Wrobelki cwierkaja...

Autor: Marek Kuchciak (mwk_at_wr.home.pl)
Data: Wed 29 Oct 2003 - 20:17:49 MET

Przemysław 'Repcio' Gubernat (28-10-2003 11:00):

> Jeżeli wspólnowa mieszkaniowa posiada osobowość prawną (nie wiem tego,
> nie bawię się w te klocki) i będzie posiadała telefon będzie mogła
> zapewnie kupić taką usługę, zgodnie z tym paragrafem będzie to chyba
> nawet legalne.

Wspólnota mieszkaniowa posiada tzw. ułomną osobowość prawną: "może nabywać
prawa i zaciągać zobowiązania, pozywać i być pozwana" - art. 6 Ustawy o
własności lokali. Formalnie niby nie ma przeciwskazań, aby została
abonentem, ale chodzi o to, czy operator nie będzie robił sztucznych
problemów...

> PS.
> Tak tak.. wiem o czym myślisz.. o Ciepłej :>

Jako backup - czemu nie? A i linia telefoniczna się przyda ;-)

MWK

--
Marek Kuchciak, Wrocław   mwk_at_wr.home.pl