Re: Bylo i sie zbylo.

Autor: 'Tom N' (news.account_at_int15priv.dyndns.org.invalid)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 01:42:55 MET DST

W wiadomości <news:0l4ipvgbldqo09eusv01n3acum0bpvmomk_at_4ax.com>
dnia 2003-10-24, Wiesiek wstukał(a)

> Wiesz co? ja od dawna slyszalem o "obtanieniu" uslugi polpak-T popdzez
> wymuszenie wiekszego CIRa za odpowiednia cene...

przecież nie pisali nic o "obniżeniu" ceny tylko o podwyższeniu - tfu -
"jakości" ;)

> Wtedy uwiezylem i ostnio przekonalem sie ostatecznie kiedy to
> zmienialem kanal na tym polpaku. :/

a na czym polegała ta zmiana kanału (jesli na przejściu na inna
przepływnośc to sie nie dziwię)

TN

--
Czasami, z nieznanych przyczyn, powstaje synapsa pomiędzy ośrodkiem
wzrokowym i trawiennym, a skutki są żałosne.