Re: Bylo i sie zbylo.

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 17:46:06 MET DST

On Fri, 24 Oct 2003 09:52:53 +0000 (UTC), "sied_at_r"
<siedar_at_safenet.pl_NO_SPAM> wrote:

>z zrodel zblizonych to TPSA - wiadomo ze od Listopada rowniez IDSLowcy
>dostana nowy regulamin z zakazem dzielenia lacz poza lokal. - ktory bedzie
>obowiazywal od okolic grudnia.
>
>Chcial niechcial - zaczynam szukac czegos innego.

Wiesz co? ja od dawna slyszalem o "obtanieniu" uslugi polpak-T popdzez
wymuszenie wiekszego CIRa za odpowiednia cene...
nie wiezylem zadnym takim plotkom do czasu az nie wpadl mi do rak
"tajny" PDF oraz pismo podpisane przez odpowiednia osobe w tpsa.
Wtedy uwiezylem i ostnio przekonalem sie ostatecznie kiedy to
zmienialem kanal na tym polpaku. :/

Wiec co do ciebie.. dowody... dowody..
najlepiej oficjalna jakas strona, nie zadne friko ktore kazdy mogl
napisac. Udowodnisz to to uwiezymy ale wczesniej pewnie sami to
sprawdzimy. (ja tylko teoretycznie)

Wiesiek