Re: Bylo i sie zbylo.

Autor: Wiesiek (spam_at_op.pl)
Data: Sat 25 Oct 2003 - 16:28:45 MET DST

On Fri, 24 Oct 2003 23:42:55 +0000 (UTC), "'Tom N'"
<news.account_at_int15priv.dyndns.org.invalid> wrote:

>przecież nie pisali nic o "obniżeniu" ceny tylko o podwyższeniu - tfu -
>"jakości" ;)
E... ja dostalem takie pismo ze wlasnie obnizaja mi abon, ale za to
musze cira wziasc. Owego czasu bylo to 64Kbit. Wiec generalnie ta
obniszka kosztowala mnie dodatkowe 500zl ktore musialem doplacic.

>a na czym polegała ta zmiana kanału (jesli na przejściu na inna
>przepływnośc to sie nie dziwię)
OJ nie o to tu chodzilo :)
Nadal mam FR tylko ze nie na 99 kanale. Po prostu nadal polpak ale na
innej usludze . Musialem przejsc na cira 128.
Roznicy nie widzialem w ruchu. Moze spowodowalo to tylko to, ze ludzie
z CST przestali sie bawic moim portem i wysylac mi na router rozne
glupie pakiety. Juz napisalem jednego abusa do CST na CST ale zero
reakcji...

Wiesiek