Re: pytanie

Autor: Bartol Partol (bartol_at_polbox.co)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 16:17:40 MET DST

Użytkownik Jacek M. napisał:

> Jeśli odradzacie Internask, to co proponujecie w to miejsce?

Trudno mi cos doradzac, bo korzystam z jednego rejestratora i nie mam
porownania. Ale na http://joker.com narzekac w ogole nie moge. Prosta
obsluga, dla chetnych sporo roznych ficzerow (gdy korzysta sie z ich
(darmowych) DNSow. O koniecznosci przedluzenia domenty przypominaja
wielokrotnie, pierwszy raz 3 miesiace przed terminem. Wlasciwie wszystko
mozna zalatwic przez Inet (kiedys ziana wlasciciela wymagala
wydrukowania, podpisania i wyslania papierka, ale teraz chyba juz
niekoniecznie). Rejestruja tylko com, org, net, info i biz.

Acha, porownanie mam. NASK. Nigdy wiecej nic u nich nie zarejestruje,
chocby nie wiem co. Parszywe komunistyczne dziadostwo.

Bartol