Re: pytanie

Autor: Jacek M. (news2_at_uSuNtOyantar.net)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 12:46:04 MET DST

W odpowiedzi na news:slrn.pl.bp8d88.2vq8.ns88_at_genesis.korbank.pl,
popełnione przez Tomasz Paszkowski:

> Zapominj tej firmy juz nie ma przynajmniej od 3 m-c. W polsce jest cala
> masa ludzi oszukanych przez ta "firme". Przenies domena do jakiegos
> akredytowanego przez ICANN rejestratora, to w przyszlosci nie bedziesz
> mial podobnych problemow.

A to dziwne, przed momentem sobie wszedłem na www.internask.com,
przekierowało mnie do
http://www.taniedomeny.pl/cgi-bin/Domain/PL/Domain.cgi, zalogowałem się itp.
A nie tak znów dawno (02-sep-2003) dopisałem sobie trzeciego ns-a dla
domeny.
Jeśli odradzacie Internask, to co proponujecie w to miejsce?

--
Pozdr., JM
news2 / at / yantar /./ net