Re: zakaz dzielenie ADSL

Autor: Jaroslaw Sakowski (john_at_doe.spam)
Data: Tue 21 Oct 2003 - 16:18:09 MET DST

In article <bn2gt8$aif$1_at_news.onet.pl>, Marcin Szczygielski wrote:
> artykuł o zakazie dzielenia ADSL z TPSA.
> Czy ja śnię ??

Sluchajcie moze w sprawie SDI i ADSL bedziemy w ogole
bardziej konstruktywni.

Poponuje ustalic do kogo napisac pismo z pytaniem (chodzi o kompetencje,
ja za bardoz struktury TPSA nie znam),
ktos to robi i pozniej kopie w tiff/jpg wstawia na jakis serwer.

Przedwszystkim mnie interesuje jak sie bronic przed zmiana SDI na
neostrade (Neo+ nie interesuje mnie zupelnie - brak stalego IP i domeny,
skomplikowane logowanie) jakby co. Chodzi o te niuanse z umowa i
reszte. Albo niech mi dadza ADSL skonfigurowany tak jak SDI
(symetrycznie 128 kbps) skoro SDI ma isc do kasacji (za instalacje
ADSL moge zaplacic, abonament ma zostac ten sam) . W koncu mam SDI
3 lata i nie zamierzam _nigdy_ na nic zmieniac (nie widze zadnych
zastosowan dla wiekszej predkosci nawet przy wielu innych uslugach),
mnie strony www pod windows i kolorki nie interesuja (a jak rozumiem
do tego ten 5 razy wieszy ruch asymetryczny jest glownie potrzebny).

A w ADSL to dzielenie poza lokal - wlasnie zlozylem dokumenty dla urzedu
i tu taki krzak (a gosciu od promocji nic nie mowil o tym a przeciez
sie pytalem wyraznie i znal konfiguracje sieci, ogladal serwerownie i
modemy lokalne itp.).

--
Jarek
e-mail: js_news monkey monolit.polfurs.org