Re: Chello Plus??

Autor: Artur M. Piwko (pipen_at_beast_tu_kielce.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 17:24:47 MET DST

In the darkest hour on Thu, 16 Oct 2003 14:23:11 +0000 (UTC),
Robert Rędziak <robert_at_ciach.plaszczyca.org> screamed:

> P2P to zaraza tocząca Internet. Podziekujcie twórcom Kaazy i
> ludkom, którzy w swej zachłanności odpalają jak najwięcej sesji,
> monopolizując tylko pasmo i dostęp do usług (to ostatnie tyczy
> się również wszelkich Download Acceleratorów i innego szajsu).

Rozumiem, że do ustawienia dynamicznie dzielonego pasma doktorat jest
potrzebny? Jeśli ktoś chce się bawić w p2p w ramach zapłaconego pasma -
- wolno mu. Mam wykupione 128kb/s (do r. brzegowego oczywiście;) i tyle
maks. mam mieć, swój kawałek łącza mogę wykorzystać jak chcę.
Nie używam p2p ale gdyby mój ISP blokował jakikolwiek ruch na zewnątrz
byłby teraz moim byłym ISP. Proste.

Artur

--
Before the Goat of Mendes... we all must take our turn   |  Artur M. Piwko
Into the magic circle... where still the fire burns      |  mailto:s/_/./