Re: Chello Plus??

Autor: Artur M. Piwko (pipen_at_beast_tu_kielce.pl)
Data: Mon 20 Oct 2003 - 12:04:48 MET DST

In the darkest hour on Thu, 16 Oct 2003 14:23:11 +0000 (UTC),
Robert Rędziak <robert_at_ciach.plaszczyca.org> screamed:

> P2P to zaraza tocząca Internet. Podziekujcie twórcom Kaazy i
> ludkom, którzy w swej zachłanności odpalają jak najwięcej sesji,
> monopolizując tylko pasmo i dostęp do usług (to ostatnie tyczy
> się również wszelkich Download Acceleratorów i innego szajsu).

Rozumiem, że do ustawienia dynamicznie dzielonego pasma doktorat jest
potrzebny? Jeśli ktoś chce się bawić w p2p w ramach zapłaconego pasma -
- wolno mu. Mam wykupione 128kb/s (do r. brzegowego oczywiście;) i tyle
maks. mam mieć, swój kawałek łącza mogę wykorzystać jak chcę.
Nie używam p2p ale gdyby mój ISP blokował jakikolwiek ruch na zewnątrz
nie byłby teraz moim byłym ISP. Proste.

Artur

--
Before the Goat of Mendes... we all must take our turn   |  Artur M. Piwko
Into the magic circle... where still the fire burns      |  mailto:s/_/./