Re: Chello Plus??

Autor: owz-kozak-straznik-moralnosci (owz_at_NOSPAM14.pl)
Data: Fri 17 Oct 2003 - 16:48:30 MET DST

Maciej Wierzbicki [voovoos_at_kis.p.lodz.pl] napisał(a):

> Płacisz za 1mbit do operatora czy do dowolnego węzła Internetu? ;-)

Powiem tak, jako normalnego użytkownika ( 1mbit to tylko przykład) mało mnie
to interesuje. Wymagam od mojego ISP zagwarantowania mi tego co jest
zapisane w umowie. Jeśli nie ma tam nic na temat ograniczeń usługi P2P to w
takim razie mam prawo wykorzystać całe swoje pasmo na ruch tego typu. Jeśli
ISP zacznie mi ograniczać w jakikolwiek sposób dostęp jest to wbrew umowie i
mogę rozwiązać umowę i nawet złożyć doniesienie do sądu. Nie mówię, że ja
jako tak rozumuję, ale 95 prc klientów różnych dostawców netu tak rozumuje.

--
owz
owz<at>14<dot>pl