Re: Chello Plus??

Autor: Artur Bartnicki (archie_at_dziupla.eu.org)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 23:45:58 MET DST

Robert Rędziak <robert_at_ciach.plaszczyca.org> pisze, co następuje:

> Chyba żadna z tych usług (za wyjątkiem WWW wspomaganego download
> acceleratorami) nie umożliwia w tak prosty sposób
> zmonopolizowania łącz i zwiększenia obciążenia węzłów sieci, jak
> właśnie P2P. Szczególnie druga Kaaza, która jeszcze zwiększyła
> wymagania w stosunku do routerów (content filtering też zjada
> moc procesorów). Przy okazji moda na backupowanie Internetu (bo
> to właściwie ta moda to sprawiła, a nie P2P -- P2P jest tu
> narzędziem, które zwykle jest źle wykorzystywane) zmusza ISP-ów
> do zrewidowania overbookingu łącz, bo klienci potrafią
> [...]

Ja to doskonale rozumiem, ale to jednak ISP jest dla użytkownika, a
nie odwrotnie. Jeśli taki, a nie inny jest przeciętny profil
użytkowania, to należy do niego dopasować ofertę, a nie narzekać, że
użytkownik zły. Zawsze były i będą sposoby użytkowania takie, które
przy aktualnym sposobie naliczania opłat będą dla ISP wrzodem na
tyłku, zmieniają im się jedynie nazwy.

--
  / _ | _ )   >>>>>> Artur "Archie" Bartnicki <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<