Re: Chello Plus??

Autor: MSZ (msz_at_kill-spammers.pmp.com.pl)
Data: Thu 16 Oct 2003 - 23:46:17 MET DST

Dnia 2003-10-16 16:52, Artur Bartnicki napisal(a):

> Robert Rędziak <robert_at_ciach.plaszczyca.org> pisze, co następuje:
>
> [10 linii ciach - AB]

> Parę lat temu słyszałem to samo o WWW, a jeszcze wcześniej o IRC i
> FTP. Zgroza, panie. Pewnie kiedyś znajdą w jakiejś piramidzie prastary

[...]

P2P o dużej zajętości pasma to problem wywołany przez marketing. Skoro
sprzedawano ludziom "nieograniczony" albo "nielimitowany" dostęp do sieci, to
dlaczego mieli się ograniczać? Ja np. kupiłem Neo, więc mam święte zbójeckie
prawo ciągnąć 512 i pchać 128, a jak się komuś nie podoba, to w ryja.

A że to się nie zgadza z przewidywaniami "specjalistów"? To ich problem.

--
M.S.Z.                 #
Mechanical             # Jestem kwintesencją zła. Jestem tak zły,