Poszukuję stałego łącza dla Warszawy-Powiśla

Autor: SirThomas (tomasztadla_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Sat 11 Oct 2003 - 23:27:52 MET DST

Cześć,

Przepraszam jeśli wątek był już na grupie poruszany, ale nie śledziłem jej
dotąd uważnie. Mam pytanie: czy ktoś nie orientuje się jakie są możliwości
założenia stałego łącza dla Warszawy-Powiśla na ulicy Dobrej. Zależy mi nie
tyle na szybkości łącza (wystarczy jeśli będzie wyciągać tyle co rozdzielone
na kilka osób SDI) co na cenie, zwłaszcza o jak najmniejsze opłaty (do 70 zł
miesięcznie). Nie mam możliwości założenia, a następnie rozdzielenia SDI, a
jako że jestem spoza Warszawy to nie znam dostępnej na tutejszym rynku
oferty. Jeśli ktoś się orientuje w temacie, jakie są dostępne oferty, ile
wynoszą opłaty instalacyjne, ile trzeba płacić miesięcznie - to bardzo proszę
o pomoc: telefony, adresy, witryny www.

Z góry dziękuję
Sir Thomas