Re: dzielenie NEO

Autor: Xeite (xeite_at_o2.pl)
Data: Mon 29 Sep 2003 - 22:16:50 MET DST

"owz" <owz_at_NOSPAM14.pl> wrote

> Mam takie pytanie. Czy jest możliwe wykrycie na odległość, że NEO jest
> podzielone? Czy można to sprawdzić tylko fizycznie?

Sa na to sposoby, moze nie 100% ale wystarczajace zeby odwiedzili cie smutni
panowie i sprawdzili czy nie dzielisz lacza po za lokal. Moj znajomy
przekonal sie o tym a jego rodzice do dzis splacaja kare, pare tysiakow...
Na szczescie ja mam neo sam dla siebie i nie zamierzam sie z nikim dzielic.
:]

--
Xeite